Pensiune pentru persoane cu dizabilități, cu materiale de calitate, de Vindem-Iefin


Probabil foarte mulți dintre voi ați întâlnit pe stradă persoane cu dizabilități, unele se deplasează foarte greu sau chiar în fotoliu rulant, altele au deficiențe de vedere. Ei bine tocmai aceste persoane au nevoie de clădiri accesibilizate unde să se simtă confortabil.

De același confort au nevoie și atunci când își doresc să-și petreacă timpul liber într-o pensiune alături de familie sau prieteni. Din păcate multe dintre aceste locuri de cazare nu sunt accesibilizate corespunzător, sau chiar deloc, ceea ce împiedică aceste persoane de foarte multe ori nu doar să se relaxeze, ba chiar renunță la vacanța programată cu multe luni înainte.

În această situație eram, eu și prietenii mei, Eduard, Emilia și Alina. Ne dorim de foarte mulți ani să petrecem câteva zile departe de forfota acestui oraș, dar nu găseam nimic care să satisfacă nevoile fiecăruia dintre noi. Așa mi-a venit ideea construirii unei pensiuni în care să ne simțim ca acasă.

Sursă foto: Pexels

Cunoscându-ne de foarte mulți ani știam exact dorințele și necesitățile tuturor, mi-a fost foarte ușor să abordez tema construirii unei pensiuni în care să ne petrecem timpul liber, dar totodată să dăm posibilitatea și altor persoane la fel ca noi să se cazeze aici.

Am ales unul dintre cele mai frumoase și liniștite locuri în care accesul să fie cât ușor, am făcut proiectul, însă ne-am împotmolit atunci când a fost vorba de colindat prin magazine, din cauza fapului că ne deplasăm cu greutate, așa că am întrebat prietenii dacă cunosc vreo companie care livrează materiale direct în locul unde a fost amenajat șantierul, dar să aibă materiale de bună calitate și prețuri accesibile.

Cum nimeni nu ne dădea nici o soluție, am apelat la domnul Google. Printre variantele oferite a fost una care ni s-a părut foarte interesantă. Este vorba despre Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro, care poate fi găsită la adresa https://vindem-ieftin.ro/. Această deține Depozite Virtuale pe întreg teritoriul României.

Le-am arătat acest link și celor trei prieteni ca să studieze amănunțit ofertele de pe site iar când am fost convinși că aceasta era cea mai bună opțiune, am contactat cel mai apropiat reprezentant care ne-a oferit consultanță cu privire la tot ceea ce trebuia să știm despre materialele de construcții pe care urma să le folosim.

Primele pe listă au fost materiale pentru structură și fundație, care ne-au fost livrate în câteva ore, astfel încât să începem construcția pensiunii cât mai repede, începând cu cherestea, cofraje tego, țevi de canalizare, mai bine spus tot ceea ce aveam nevoie. 

Având toate materiale necesare deja achiziționate, construcția pensiunii a evoluat extrem de repede, iar în câteva luni a fost montat acoperișul. Următorul pas a fost să luăm instalațiile electrice, sanitare și termice. Cea mai mare provocare a fost montajul acestora deoarece trebuiau respectate standardele prevăzute de lege, dar și necesitățile fiecăruia în parte. Pentru mai multe oferte vezi detalii aici.


Sursă foto: Vindem-Ieftin.ro

Fiind persoane cu anumite dificultăți, tâmplăria PVC a fost aleasă cu mare atenție, după ce în prealabil am studiat absolut toate ofertele. Am achiziționat ferestre care să poată fi manevrate cu ușurință de oricare dintre noi. Pentru intrarea principală am ales o ușă care să permită accesul celor care se deplasează cu fotoliul rulant în special, dar și noi ceilalți, în vreme ce pentru ieșirea ce duce către curtea interioară am ales o ușă culisantă.

Pentru a nu fi deranjați de zgomotele exterioare, dar și de frigul iernii dau căldura toropitoare a verii am cerut ajutorul consultantului Vindem-Ieftin.ro. Acesta ne-a sfătuit să alegem un sistem de izolație potrivit cerințelor noastre.

Odată definitivată construcția clădirii, am ales cu atenție tencuielile decorative, deoarece fiecare dintre noi avea preferințele sale. Am optat pentru culori neutre, dar care să fie pe placul tuturor.

Probabil mulți dintre voi știți faptul că o persoană care se deplasează greu sau chiar în fotoliu rulant au nevoie de spațiu, așa că amenajările interioare au fost făcute respectând aceste reguli. Era nevoie de foarte mult spațiu deoarece atunci când te deplasezi în fotoliu rulant, camerele trebuie să fie amenajate cât mai simplu.

Sursă foto: Pexels

Același consultant ne-a fost de mare ajutor și în momentul în care a venit rândul amenajărilor exterioare. În ce privește culoarea pereților exteriori am ajuns la concluzia că aceasta va trebui să țină cont de specificul zonei în care ne aflăm.

Pentru alei am folosit pavele antiderapante pentru ca nimeni să nu aibă de suferit în cazul unui accident. În toată pensiunea nu există praguri. Acestea îngreunează accesul persoanelor cu dizabilități și mai ales a celor care folosesc un fotoliu rulant.

În curtea interioară am construit și un mic foișor și o mică piscină unde se vor pot relaxa cei care se cazează în micul nostru colț de rai. 

Așadar, cu ajutorul antreprenorilor Depozitului Virtual Vindem-Ieftin,ro, am reușit să construim pensiunea pe care orice persoană cu dizabilități o visează de foarte multă vreme.

Depozitul virtual este singura franciză de materiale de construcții din România ce acționează ca un depozit convențional care are toată gama de materiale de construcții. Diferă doar faptul că relația poate fi mediată prin intermediul comenzilor online și telefonice de către un consultant local cu expertiză în domeniu. De aici clienții primesc marfă de calibru, transportată direct la adresa unde de domiciliu sau locul unde este amenajat șantierul, acesta recepționând produsele doar la primire, în magazinul fizic el poate vizualiza doar o mostră. Acest model de depozi poate fi înființat de orice persoană cu spirit de antreprenor și talent în vânzări.

Ideea creării acestor depozite virtuale aparține Casei de Comenzi Vindem-Ieftin.ro ce reprezintă un concept unic pe piața materialelor de construcții din România. Este o alternativă pentru comerțul clasic ce are în componență depozite și hipermarketuri. Acesta este lucrul pe care îl apreciază cei mai mulți clienți deoarece scurtează lanțul dintre fabrică și aceștia la nivelul întregii țări, reducând foarte mult costurile și oferindu-le materiale de calitate.

Depozitul Virtual și consultanții săi, au fost ajutorul nostru de nădejde pentru că ne-au ajutat să ne îndeplinim visul de a construi cea mai frumoasă pensiune, care cu timpul a devenit o căsuță de vacanță primitoare în care turiștii cu nevoi speciale se simt ca acasă, iar acest lucru ne bucură foarte mult. 

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog, Proba 3 - Cum să-ți transformi casa în una mai sigură - Sponsor Casa de comenzi Vindem-ieftin.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!