Totul într-un singur loc

 


Văzând faptul că familia mea a întâmpinat foarte multe probleme de-a lungul anilor, acum puțin timp m-am hotărât să fac ceva pentru ca oamenilor să le fie mai bine și să aibă alături o persoană care să le ofere consiliere și consultanță în ceea ce privește construcția propriei locuințe.


Neștiind nimic despre asta, am căutat pe internetul ăsta mare diverse metode prin care aș putea face acest lucru.


Într-una din zile am găsit din întâmplare o companie despre care nu auzisem până atunci, dar care mi s-a părut a fi mediul idea prin care aș fi putut să mă exprim.


Aceasta se numește Casa de comenzi vindem-Ieftin.ro, despre care am aflat faptul că este primul market network din domeniul materialelor de construcții care poate întinde o mână de ajutor într-un domeniu în care nimeni nu este de partea clientului. Vezi detalii

Tot pe acest site, am aflat că pot oferi clienților o gamă largă de produse cum ar fi materiale pentru structură și fundație, acoperișuri, instalații electrice și multe alte produse necesare la construirea unei case, precum și amenajările exterioare și interioare ale acesteia.

În același timp am descoperit rețeaua lor de depozite virtuale, despre care am aflat faptul că„ este un concept unic menit să revoluționeze comerțul cu materiale de construcție. Este o afacere la cheie destinată freelancerilor pasionați de inovare, fără să investească nici un leu.Cu alte cuvinte, depozitul fizic care vinde acum materiale de construcții va fi înlocuit”.

În plus, am aflat că un asemenea depozit are furnizori,portofoliu de clienți, poate oferi consultanță și livrare la domiciliu și acces instant la produsele în cantitățile de care clientul respectiv are nevoie. Mai mult de atât, nu necesită cheltuieli de funcționare ca unul clasic.

Persoana care administrează un depozit virtual, poartă denumirea de francizat și își poate construi propriul portofoliu de clienți, are dreptul de a vinde orice produs al companiei respectând regulile de alocare și de gestionare a cererilor. 

Astfel am aflat că pentru a crea o asemenea franciză nu este necesară plata de taxe lunare sau anuale.


Am parte de nenumărate oportunități atât din partea viitorului client al companiei pe care le pot valorifica în funcție de performanța mea. Oportunități zilnice, cât și pe termen lung.


Pentru a fi un partener de succes e nevoie de perseverență și răbdare ca să devin un profesionist în domeniul construcțiilor. 


Accesând https://vindem-ieftin.ro/depozit-virtual/ puteți afla detalii interesante despre acest tip de afacere și modul în care ea funcționează.



Acum că am înțeles modul de operare al Casei de Comenzi vindem-ieftin.ro, mi-aș fi dorit să fi aflat mai de mult timp de existența lor și să nu ne fi chinuit ani de zile făcând nenumărate drumuri la magazinele de bricolaj din oraș în căutarea unor materiale de construcție la prețuri accesibile ale diferitelor categorii de produse, astfel am fi fost scutiți de cheltuieli inutile.


În momentul de față încă mai avem multe lucruri de făcut, atât prin curte cât și în casă și sunt sigură de faptul că în momentul când vom avea nevoie consultanții ne vor oferi ajutor atât în alegerea materialelor necesare.


Așa că aș prefera să comand produsele de care am nevoie, indiferent de cantitate, stând relaxată decât să-mi petrec ore întregi prin marketurile de specialitate, unde nu găsești întotdeauna ceea ce ai nevoie, iar de foarte multe ori prețurile sunt mai mari decâte la retailerii din online. Mai corect spus, găsesc totul într-un singur loc.


Poate vă întrebați de ce recomand eu această companie? Ei bine, datorită faptului că oferă o gamă largă de produse provenite direct de la producători, pentru faptul că clienților li se oferă consultanță de către specialiști în domeniul construcțiilor și pentru faptul că oferă oamenilor să parteneriate stabile prin opțiunea de a deveni ei înșiși administratorii unui depozit virtual, creându-și în același timp propria franciză, proprii clienți.


Articol scris pentru Competiția SuperBlog Storytelling, pentru Proba 4 - Totul într-un singur loc - Sponsor Casa de Comenzi vindem-ieftin.ro.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!