Turneul Râzi Cu Rusu și Andrei & Rux a fost la Focșani

Sâmbătă 9 Martie,a fost o seară specială pentru mine.

Împreună cu părinții mei, am asistat la primul show de stand-up comedy.

Ajunși la "Casa de Cultură Leopoldina Bălănuță", ne-am găsit repede locurile, eu cumpărând bilete pe unul dintre primele rânduri. Am vrut să fiu cât mai aproape de scenă ca să mă pot bucura cu adevărat de spectacol. Nu m-am mirat când am văzut sala umplându-se, deoarece știam faptul că se vânduseră toate biletele.

Așadar, la ora 19 și câteva minute a început show-ul.
Prima care a urcat pe scenă, a fos Rux, care a încălzit publicul făcând glume pe tot felul de subiecte.
Show-ul a durat în jur de jumătate de oră. Toată sala a râs la glumele ei.


Rux, pe numele ei real Josephine Ciel, a făcut parte timp de trei ani din duo-ul Like One până în luna august 2018. După ce a părăsit acest grup, a început să facă stand-up comedy. A lucrat o perioadă și în televiziune.

Cel care a urmat pe scenă, a fost Ionuț Rusu, un tip carismatic, care se comporta de zici că făcea stand-up de foarte mulți ani. Prima lui apariție televizată (sau cel puțin așa știam eu până când am citit un interviu acordat unei publicații online din Satu Mare), a fost la iUmor. În prezent realizează matinalul de la Kiss FM, alături de Andrei Ciobanu și OLiX.


Ultimul care a urcat pe scenă, a fost Andrei, un tip care știe exat ceea ce face. În timpul show-urilor intră în conversație cu audiența, ceea ce a făcut și sâmbătă, antrenând publicul în discuții savuroase, la care ceilalți spectatori au râs tot timpul.

Pentru cei care nu-l știu, el este coprezentator alături de Ionuț Rusu și OLiX al matinalului ”Râzi cu Rusu și Andrei”, care se poate asculta de luni până vineri la Kiss FM.

Andrei este autorul a două cărți și a scris scenariul unui film, care a avut premiera luna trecută în România.


După ce am ajuns acasă de la spectacol, i-am scris Lui Andrei pe Instagram, felicitându-i pentru show, iar el mi-a mulțumit, spunându-mi totodată că mă mai așteaptă la spectacolele lor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!