Persoanele cu dizAbilități, hobby-uri și pasiuni

Acest articol a fost inspirat de cazul unui băiat în vârstă de 16 ani, cu deficiență de vedere care a venit la Românii au talent și care a emoționat pe toți cei prezenți în acel moment în sală și sunt sigură că și pe cei de acasă. Vă spun sincer, pe mine m-a emoționat! Acel băiat a primit Golden Buzz din partea Andrei.
Așa că m-am gândit să scriu câteva rânduri despre hobby-urile și pasiunile pe care sunt sigură că fiecare dintre noi le are, despre ceea ce ne face fericiți.
După cum foarte bine știți sunt membru al grupului civic Dizabil.Eu Vrancea, un grup de oameni frumoși și inteligenți, care ne dorim să evoluăm, chiar dacă viața ne-a pus multe piedici. 
În cele ce urmeazăvă voi vorbi despre oamenii speciali care fac parte din acest grup și care o dată cu trecerea anilor mi-au devenit buni prieteni.


Pe Antonia, am cunoscut-o în primul an la școala profesională. Este o femeie sensibilă, a cărei pasiuni sunt dintre cele mai diverse. Îi plac filmele de groază, emisiunile în care este vorba despre dragoste. Îi place să croșeteze botoșei de lână, Îi plac animalele în special pisicile, îi place să asculte muzică și mai nou a descoperit aplicația Tick Tock. Dacă ar fi după ea, s-ar plimba de dimineața până seara.


Pe Iuliana, am cunoscut-o acum mulți ani. Locuiește în aceeași localitate ca și Antonia. Și ea este o femeie sensibilă și foarte inteligentă, care pune suflet în tot ceea ce face. Marea ei pasiune este scrisul, ea deținând un blog unde scrie despre tot ceea ce o nemulțumește, ce o pasionează, pe unde călătorește și multe altele. Este pasionată de lectură. Știe să atragă oamenii de partea ei prin felul cum vorbește cu cei din jur și chiar dacă nu își dă seama, se descurcă foarte bine atunci când suntem într-o conversație online.


Să nu uit de Vasile, soțul Iulianei. Este pasionat de fotografie, videografie și design web. El a fost cel care a petrecut sute de ore în fața calculatorului pentru a realiza acea hartă care sperăm noi, va fi utilă persoanelor cu dizabilități și nu numai. Este un om blând care sare oricând în sprijinul orcui i-l cere.


Pe Răzvan, l-am cunoscut acum câțiva ani, atunci când s-a mutat din orașul lui natal, Pașcani, în orașul nostru. Cu toate că se deplasează în fotoliu rulant, este o persoană activă care știe să se bucure de tot ceea ce îi oferă viața. Este pasionat de sport, fiind un fan înfocat al echipei de handbal masculin CSM Focșani 2007. De câte ori are ocazia merge la cinema pentru a viziona un film. O altă pasiune a lui este lectura și se pricepe foarte bine la făcut pancarde. Și nu în ultimul rând este un iubitor al muzicii de calitate.


Pe Luminița, am întâlnit-o anul trecut cu ocazia proiectului pe care grupul nostru l-a desfășurat în beneficiul persoanelor cu dizabilități și nu numai. Și ei ea e pasionată de scris având mai multe bloguri. Este pasionată de fotografie, videografie, călătorie. Citește cu mare plăcere cărți de literatură și psihologie. Nu în ultimul rând este creatoare de figurine din ipsos, pentru care merită sincere felicitări! Eu nu știu dacă aș avea răbdare.


Cât despre mine, cu toate că nu par, sunt o fire timidă, mă emoționez de fiecare dată când trebuie să vorbesc în public sau cu necunoscuți. Prefer să mă exprim în scris. Sunt pasionată de fotografie, muzică, în special radio. Iubesc animalele, având doi căței. Și eu iubesc călătoriile și lectura. Sunt o persoană căreia îi place să ofere sprijin și care a învățat că implicarea e cheia spre o societate care să ne respecte drepturile și nevoile.
Acestea sunt doar câteva exemple de oameni talentați! Sunt sigură că în cadrul grupului extins sunt și alții, dar cărora le e rușine să le arate.
Nu vă feriți să arătați celor din jur ceea ce știți să faceți. Oamenii trebuie să ne accepte așa cum suntem.
Și încă ceva, dacă doriți ca cei din jur să afle despre voi, ieșiți afară din case. Nu vă ascundeți între cei patru pereți ai camerei voastre. Luați exemplul celor despre care am povestit mai sus.
Acestea fiind spuse, aici închei mica mea poveste despre oamenii talentați și pasiunile lor!.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!

Pregătiri pentru vacanță împreună cu Litoralulromanesc.ro