Pregătiri pentru vacanță împreună cu Litoralulromanesc.ro


Copil fiind, iubeam vacanțele împreună cu familia, iubeam marea. Mergeam anual pe litoralul romanesc pentru ca părinții să se relaxeze măcar câteva zile, iar eu mă bucuram că pot petrece momente frumoase în compania lor. Acelea erau momentele noastre de fericire, pentru că abia așteptam să revedem Marea Neagră în fiecare an.

În amintirea acelor ani, dar mai ales datorită faptului că în curând părinții vor serba cea de-a 45-a aniversare a căsniciei, m-am gândit că este ocazia perfectă de a le oferi o vacanta reusita pe litoral și le va permite să se relaxeze și să se bucure de clipele petrecute împreună. Acest lucru le va oferi prilejul de a se bucura de mângâierea razelor soarelui blând al dimineților și serilor senine de vară ce scaldă plajele Mării Negre. De asemenea, vor avea posibilitatea de a vizita numeroase obiective turistice, culturale și istorice aflate pe aceste meleaguri.

Pentru noi vacanta fericita înseamnă în primul rând momentele de neuitat petrecute alături de cei dragi, acele clipe în care doar să vedem cât de caldă este apa și ne trezim stropindu-ne de sus până jos exact ca în copilărie, plimbări nesfârșite pe malul mării inspirând adânc de parcă am vrea să luăm cu noi toată sarea ce se evaporă din adâncul nesfârșit al Mării Negre.


Dar pentru ca vacanța noastră să fie perfectă am căutat o agenție de turism autohtonă la care să găsim o oferta buna. Și pentru că aveam prieteni care au colaborat în trecut cu o astfel de companie am vrut să aflu mai multe detalii. Când au menționat Litoralulromanesc.ro, mi-am amintit că auzisem acest nume atât la radio, cât și tv.

Vizitând site-ul agenției, am aflat că este cea mai mare platformă de rezervări online pentru vacanțe de vis pe litoralul autohton al Mării Negre, în spatele acestei aflându-se o echipă de patru oameni inimoși. În cei peste 20 de ani de activitate peste 1,3 milioane de români au rezervat aproximativ 4 milioane de nopți de cazare la mare.
 
Aceiași prieteni m-au sfătuit să aleg programul early booking litoral, deoarece vom avea parte de reduceri foarte mari ale prețului cazării dacă voi achita din timp sejurul la mare. Acestea pot varia, ajungând până la 50% din valoarea pachetului turistic ales.

Pentru că îmi doream foarte mult să le ofer vacanța mult visată am început să caut oferte inscrieri timpurii program valabil până sfârșitul lunii și am găsit un pachet de servicii foarte avantajos. Am rezervat cazarea într-un hotel modern, cu toate facilitățile la îndemână, optatând pentru o ofertă all inclusive.


Pachetul de oferte litoral, all inclusive are numeroasele avantaje de care pot beneficia atât familiile cu copii, cât și seniori, dar și pentru acei turiști care își doresc sa se relaxeze și să se bucure de comoditate. Din punctul meu de vedere vacanța pe litoral înseamnă ca cei cazați la un anumit hotel să nu ar trebui să aibă grija meselor în oraș, diversitate în ceea ce privește meniul regăsit în cadrul celor 3 mese principale incluse. De asemenea, vor avea parte de o mulțime de servicii într-un singur loc, programe de animație.

După ce am făcut rezervările, eram din ce mai nerăbdători să ne reîntâlnim cu Marea Neagră. Începusem să visăm cu ochii deschiși la acel moment. Căutam deja cele mai importante obiective culturale și istorice despre care auzisem câte ceva, așa că acum era momentul să le și vizităm, deoarece ne doream foarte mult să explorăm litoralul românesc al Mării negre.


Sursă foto: https://www.facebook.com/LitoralulRomanesc.ro

Pentru că nu mai fusesem de câțiva ani într-o vacanță la mare eram nerăbdători să descoperim surprizele pe care ni le rezerva această vară, dar și ofertele litoral 2023! Abia așteptăm să facem prima baie în mare și să redevenim din nou copii, să facem castele de nisip și cele mai frumoase poze ale răsăritului și apusului de soare, noi fiind pasionați de fotografie.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2023.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!