Vacanță de vis la Hotel Palm Beach, Nisipurile de Aur, Bulgaria


Îmi doream de foarte mulți ani să petrec o vacanță în care să mă relaxez, să admir valurile învolburate ale mării, să mă bălăcesc cât e ziua de lungă și să încerc lucruri noi. Cum nu voiam să plec singură am convins încă trei prieteni dornici de aventura să mi se alăture.

Dar pentru că ne doream să explorăm destinații în care nu mai fusesem până în acel moment, am ales Bulgaria, însă eram nehotărâți în privința stațiunii. Până la urmă am ales să călătorim la Nisipurile de Aur, iar în ce privește alegerea hotelului, am studiat toate ofertele și recenziile lăsate de către cei care au vizitat acele locuri.

Printre hotelurile care aveau cele mai bune recomandări, era unul despre care mai aflasem câte ceva, și de unde văzusem foarte multe imagini care mi-au stârnit curiozitatea. Este vorba despre Hotelul Palm Beach. Din filmările și fotografiil realizate la fața locului mi-am dat seama că era locul ideal în care am putea petrece vacanța de vară.

Am intrat pe site-ul hotelului, am făcut rezervările, am cumpărat biletele de avion și abia așteptam să vină ziua în care vom păși pentru prima dată pe pământ bulgăresc. Așteptarea ni s-a părut prea lungă și de nesuportat, deși mai erau doar câteva zile până la plecarea spre Nisipurile de Aur.

Odată ajunși la Varna, am observat mașina cu care aveam să ne deplasăm de la aeroport, la hotelul all inclusive de primă linie din Nisipurile de Aur, unde aveam rezervare și înapoi, acesta dispunând de un autoturism care ne-a asigurat o călătorie sigură și confortabilă, în acesta putând intra maxim 6 persoane.

De îndată ce am ajuns la hotel, primul lucru pe care l-am făcut a fost să ne cazăm deoarece oboseala acumulată în timpul călătoriei pusese deja stăpânire pe corpurile noastre, așa că ne-am retras direct în cameră unde am avut parte de alte surprize plăcute.


Primul lucru pe care l-am făcut a fost să ne conectăm la rețeaua wi-fi a hotelului, acesta beneficiind de internet de mare viteză. Ne-am luat câte o băutură din minibarul aflat în cameră, apoi ne-am întins în paturile noastre, camera dispunând de trei paturi și un fotoliu extensibil.

Pentru că era o cameră cu vedere spre mare, am ieșit pe balcon și am explorat cu privirea împrejurimile încercând să descoperim zona în care se afla hotelul. Apoi am explorat camera să descoperim toate facilitățile.

Am coborât din cameră cu intenția de a vedea ce alte surprize ne rezervă acest frumos loc, dar în schimb am ajuns pe plajă să admirăm marea de aproape. Inițial ne doream doar să vedem dacă apa era caldă însă, ne-am trezit că ne jucăm cu nisip și construim un mare castel. Nu a trecut mult și am început să ne stropim, udându-ne de sus până jos. Hotelul deține o plajă privată foarte frumos amenajată, Am descoperit că era amenajat și un Beach Bar, de la care am putut lua diverse produse, deoarece consumația este în regimul all inclusiv.


Ne-am propus ca în zilele pe care le vom petrece în această vacanță all inclusive la Nisipurile de Aur să descoperim rând pe rând toate atracțiile acestui loc mirific. Nu ne doream să plecăm fără să încercăm măcar câteva atracții din tot ceea ce avea de oferit acest colț de rai, așa cum i-am spus noi.

Prima seară am fost la sala unde erau amenajate pistele de bowling, unde ne-am relaxat doborând popice. Am făcut un fel de întrecere. A fost distractiv, așa că am luat decizia să mai venim.

Pe seară am mers să mâncăm la restaurantul all inclusiv din incintal hotelului pentru că aflasem că aici bucătarii pregătesc unele dintre cele mai savuroase mâncăruri din această zonă. După ce am consultat meniul, toți patru am ales mâncărurile locale, pentru că ne doream să încercăm bucate tradiționale bulgărești.

În zilele ce au urmat vacanța s-a dovedit din ce în ce mai palpitantă. Am trecut puțin și pe la sala de fitness, dar și pe la cea de gimnastică pentru că din când în când corpul nostru are nevoie și de puțin mișcare prin sport.


Încă de la începutul sejurului ni s-a explicat că unul dintre serviciile oferite de către gazdele noastre este o plimbare cu bicicleta. Așa că într-o altă zi am luat hotărârea să închiriem câte o bicicletă și să vizităm stațiunea și Parcul Natural Nisipurile de Aur. 

Stațiunea este renumită pentru plajele sale de o frumusețe rară și pentru numeroasele posibilități de distracție oferite atât adulților, cât și copiilor. Este situată pe coasta bulgărească a Mării Negre și este o destinație apreciată și căutată de turiștii din întreaga lume. Parcul în schimb este înconjurat de păduri luxuriante de stejar, fag și pini, fiind locul ideal în care cei dornici de aventură își pot petrec vacanța, aceste locuri oferindu-le vizitatorilor peisaje de vis.

Despre Palm Beach, pot spune că este un complex hotelier este situat la aproximativ 30 metri de plajă, acesta aflându-se într-o zonă liniștită a stațiunii, departe de gălăgia cluburilor. Este un hotel pentru familie din Nisipurile de Aur care dispune de apartamente și camere pentru acestea, dar și pentru grupuri de prieteni, cu vedere spre mare sau parc, cu servicii și facilități pentru un concediu așa cum visează orice turist. De asemenea aici sunt acceptate și animalele de companie.


În ce ne privește pe noi, a fost vacanța pe care ne-o doream, care ne-a ajutat să ne încărcăm bateriile. Am descoperit că putem face lucruri despre care nici măcar nu ne imaginam.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2023.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!