Retrospectiva anului 2022

Ne apropiem cu pași repezi de finalul anului, iar eu simt că m-am maturizat, ceea ce îmi dă un sentiment de bucurie.

Am avut parte de un an bogat în tot felul de evenimente, atâta împreună cu grupul meu de prieteni, cât și pe plan personal.

Am participat la trei tururi culturale în care am făcut cunoștință cu tradițiile strămoșilor noștri și istoria Județului Vrancea.

Am vizitat muzee care au foarte multe lucruri interesante de oferit, lucruri care în ziua de azi le poți vedea doar expuse, care ar trebui să mențină vie amintirea unor vremuri demult apuse.

Am cunoscut oameni noi și am întărit relațiile de prietenie cu cei de la care am avut câte ceva de învățat, unii dintre ei devenindu-mi foarte buni prieteni.

Am descoperit locuri despre care care doar auzisem și văzusem imagini doar la TV sau pe internet, unul dintre acestea fiind Salina Târgu Ocna.

Am luat parte la diferite proiecte și campanîi de pe urma cărora am aflat lucruri pe care nu le știam mai nimic.

Unul dintre cele mai importante domenii în care simt că am evoluat este editarea și crearea de material pentru canalul meu de YouTube, iar pentru acest lucru trebuie să-i mulțumesc unui om minunat care m-ă încurajat să fac asta.

Însă ceea ce s-a întâmplat spre sfârșitul anului mi-a depășit așteptările.

La îndemnul aceluiași om minunat despre care povesteam mai sus,am luat hotărârea de a mă înscrie la SuperBlog, cea mai mare competiție de blogging, o competiție din care ai tot timpul ceva de învățat.

E acea competiție prin care ești tot timpul provocat să faci lucruri despre care habar n-aveai că le poți pune în practică, dar care odată cu trecerea timpului constați că te va ajuta pe viitor.

Era exact impulsul de care aveam nevoie ca să evoluez în domeniul bloggingului.

Așa că anul viitor mi-am propus să evoluez mai mult, atât în privința blogului, a canalului de YouTube, cât și în privința dezvolțării paginii de Facebook.

Fiind pasionată de călătorie, îmi doresc foarte mult colind țara asta atât de frumoasă și să descopăr absolut tot ceea ce are de oferit și în special ținuturile Vrancei.

Pe langa toate acestea, îmi doresc ca în anul 2023 fiu sănătoasă

Iar ție, celui care vei citi aceste rânduri, îți doresc să ai parte de liniște, împlinirea tuturor dorințelor și multă fericire alaturi de cei dragi sufletului tău

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!