Cadoul visat, pe answear.ro aflat


Cu toții iubim sărbătorile de iarnă, însă Crăciunul are o semnificație aparte. Adulții iubesc această sărbătoare pentru că le oferă liniștea sufletească și răgazul de a reflecta asupra tuturor celor întâmplate pe toată perioada anului, fie că a fost de bine sau nu.

În schimb copii percep cu totul altfel această sărbătoare. La ei totul se rezumă la bradul frumos împodobit și la cadouri, cei mici preferând jucăriile, dar și hainele frumos colorate.

În perioada cea mai frumoasă a copilăriei mele, nu venea Moș Crăciun, ci Moș Gerilă, însă semnificația era aceeași.

Încă de atunci noi, cei mici ne făceam liste cu cadourile pe care ne doream să le primim din partea moșului. Pe acea listă, pe lângă jucării puneam și haine groase și călduroase, în care să ne simțim confortabil și care să ne protejeze în iernile aspre și mai ales de gerul care își făcea apariția pe pe o zi pe alta.

Sursă foto: answear.ro

Cadouri deosebite, de answear.ro oferite!

Dar pentru că an de an găseam sub brad același cadou, diferența fiind făcută doar de culoare și mărime, m-am hotărât să-i scriu lui Moș Crăciun și să-i povestesc exact ceea ce-mi doresc și că hainele pentru copii de pe Answear.ro ar fi cea mai potrivită alegere.

I-am spus că-mi doream foarte mult haine pentru fete și chia i-am indicat și adresa de unde le va putea cumpăra, adică de pe https://answear.ro/k/copii/fete/imbracaminte spunându-i totodată că aici poate găsi hăinuțe pe placul celor mai pretențioase fete.

Mai mult de atât, i-am povestit că îmi place foarte mult culoarea roz, așa că i-am sugerat Guess Trening Copii ar fi cel mai potrivit pentru mine. Este confecționat din tricot, bumbacul organic fiind materialul de bază. Acesta se cultivă fără a se utiliza produse chimice care se dovedesc a fi foarte periculoase pentru sănătatea copilului, ca de altfel pesticidele și îngrășămintele.

Pe acea listă, am adăugat și o geacă pentru copii, specificând că am mare nevoie pentru a trece cât mai ușor peste iarna grea și să mă simt confortabil și să nu îngheț, eu fiind un copil cam friguros. Este vorba despre Tommy Hilfiger geaca de puf pentru copii confecționată din material neted, având umplutura din puf natural.

Sursă foto: answear.ro

Answear.ro mesagerul lui Moș Crăciun!

La finalul micii mele scrisori, i-am lăsat lui Moș Crăciun câteva detalii despre magazinul online answear.ro. Primul detaliu care mi s-a părut foarte important de menționat este dorința lor de a fi mai mult decât un magazin online și că și-au propus să fie o sursă de inspirație, deviza companiei fiind LIFESPIRATION STARTS HERE.

I-am povestit lui Moș Crăciun faputul că pe site poate găsi peste 500 de mărci de top cu care îi va face fericiți chiar și pe cei mai pretențioși copii. Sunt sigură că a auzit de încălțămintea de la adidas, Nike, sau New Balance, de jeansii din colecțiile Levis Lee, sau Wrangler. Nu lipsesc nici brandurile premium consacrate precum Guess, Tommy Hilfiger, Valentino, sau Boss și multe altele.

I-am dat și câteva detalii și despre cea mai nouă gamă de produse Home & Lifestyle de unde ar putea alege decorațiuni pentru casă și multe altele.


Am încheiat scrisoarea cu mulțumind pentru pentru toate cadourile din anii precedenți, dar și cu speranța că de această dată îmi va îndeplini toate dorințele.

Așadar, intrând pe site-ul answear.ro, fă-ți o listă cu tot ceea ce-ți dorești, scrie-i lui Moș Crăciun și cu siguranță îți va îndeplini dorințele, oricât de pretențios ai fi. 

Iar tu ca părinte îți vei putea ajuta piticul să-și aleagă cele mai potrivite haine și încălțări pe care să le poarte cu drag.

Articol scris pentru Competiția SuperBlog 2022 - Proba 20 - Ce haine ți-ai fi dorit să primești de Crăciun, în copilărie? - Sponsor answear.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!