Home & Lifestyle cu answear - Relaxare la mine acasă

 


Nu sunt o mare iubitoare a acestui anotimp, însă vara trecută a fost una

deosebită în care am călătorit destul de mult.

Dar odată cu venirea toamnei, cu dimineți și seri din ce în ce mai reci, iar acest lucru mă face să petrec foarte mult timp în casă, alături de familie și cățelușa mea jucăușă.

Într-una din zile neavând ce face am început să caut pe internet produse pentru a-mi face viața mai frumoasă. Din întâmplare, am descoperit pet Answear.ro noua gamă Home & Lifestyle care mi-a stârnit curiozitatea și care, sunt sigură că îmi vor face diminețile și serile cât mai relaxante în compania celor dragi.

Primul lucru la care m-am gândit a fost cum aș putea face ca cele mai frumoase amintiri din vara care tocmai a trecut să fie cât mai bine puse în valoare. Astfel am descoperit pe https://answear.ro/k/femei/home-lifestyle/decoratii-si-accesorii/rame-foto câteva seturi pe care mi-aș dori să le încerc.

Îmi aleg câteva seturi de rame foto deosebite, în care aș putea pune unele dintre cele mai reușite imagini ale oamenilor dragi mie și ale celor mai frumoase peisaje văzute și imortalizate în locurile prin care am trecut, urmând ca mai apoi să iau o decizie.

M-am opril la modelul 8x amsterdam Ramă foto Wavy Pink, confecționată din plastic, cu dimensiuni de 19x14x0,5 cm, care cu siguranță va aduce o pată de culoare casei mele, culoarea mea preferată fiind rozul.

Tot acolo,  descoperit câteva modele de recipiente bucătărie, din care mai mult ca sigur vom savura cu mare plăcere ceaiul sau cafeaua care ne vor încălzi corpul înfrigurat atunci când frigul își va face din plin simțită prezența.

Unul dintre cele mai interesante produse și totodată cel mare mi-a atras atenția a fost Vialli Design Cană Termo, despre care am aflat fapul că este un model confecționat din oțel inoxidabil și plastic, are o capacita de 400 ml și din care vom savura cu mare plăcere băuturile noastre preferate.. 

Pentru că sezonul rece își face deja simțită prezența, m-am gândit că ne-ar fi de folos niște pleduri călduroase de la Answear.ro, care să ne acopere trupurile în timp ce ne vom uita la filmele și meciurile de fotbal ale echipelor noastre preferate.

Pledul meu preferat din această colecție este Magma carouri Tanea 130 x 170 cm, fabricat din țesătură netedă, care împreună cu acea cană termo, ne vor ajuta să ne relaxăm în fața televizorului și cu puțin noroc, tatălui meu să-i dea o stare de moleșeală, în tip ce Leya, cățelușa noastră se odihnește între noi.

Și pentru că se apropie sărbătorile de iarnă (știu, veți spune că mai sunt două luni până atunci), m-am gândit să îi dăruiesc și mamei ceva special. Uitându-mă pe site, am descoperit faptul că există o colecție foarte frumoasă de organizatoare bijuterii așa m-am decis să le răsfoiesc.

Cel care cred eu că i-ar plăcea foarte mult mamei mele, este Stackers organizator de bijuterii, care sper să o ajute să-și facă ordine printre acestea, chiar dacă nu sunt foarte multe.







Sursă foto: www.answear.ro


Acestea fiind spuse, sper ca celor dragi să le placă alegerile mele și să se bucure din plin de ele!

Articol scris pentru Competiția SuperBlog Storytelling pentru Proba 1,

Home & Lifestyle cu Answear.ro. - Relaxare la mine acasă.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!

Salina Târgu Ocna, Județul Bacău