Self storage - mai mult spațiu pentru o viață fără griji

 

De mult timp îmi doream să-mi renovez casa, astfel încât să mă simt confortabil în locul în care îmi petrec majoritatea timpului, însă am amânat mereu acest lucru din cauza faptului că nu găseam un spațiu adecvat unde să depozitez mobilierul, electronicele și electrocasnicele și toate celelalte lucruri de prin casă.


Observând că Google nu mă ajuta foarte mult am apelat la ajutorul prietenilor. Unul dintre ei auzind doleanțele mele mi-a povestit faptul că există o firmă care mi-ar putea oferi ceea ce aveam nevoie, iar aceasta se numește LaDepozit. La început am fost puțin sceptică, dar după ce am obținut mai multe informații, cred că am luat cea mai bună decizie.


Intrând pe site, am aflat faptul că este un concept relativ nou pe piața din România, iar spațiile care pot fi închiriate pot avea dimensiuni între 1,7 și 28 mp.


Așa că că am am închiriat un spațiu de depozitare pentru mobilier. Mi-am ales cu mare atenție un container pentru depozitarea în bune condiții bune a tuturor dulapurilor și a celorlalte obiecte de mobilier, astfel încât pe acestea să nu se depună praful ce rezultă în timpul renovării și nici petele de var ce pot cădea murdărindu-le. Cu această ocazie, le pot oferi celor care se ocupă de renovarea casei mele spațiul necesar pentru a termina cât mai repede.


Sursă foto: LaDepozit


Pentru că și obiectele personale au nevoie să fie depozitate într-un loc unde să fie protejate am ales o boxă de depozitare adecvată, cu dimensiunea de 1,75 mp, alegerea perfectă pentru a depozita în siguranță obiectele pe care nu le folosesc foarte des, dar la care îmi doresc să am acces oricând.


Pentru că îmi doresc ca în timpul renovării, electronicele și electrocasnicele mele să fie într-un loc sigur, containerele de depozitare, cum sunt cele închiriate de către LaDepozit, se dovedește a fi o soluție viabilă pentru momentele când ai nevoie.


Poți beneficia de servicii pe termen scurt, mediu, sau lung, contractele încheiate fiind flexibile clientul având posibilitatea de a renunța în orice moment la serviciul ales.În plus clienții au la dispoziție și o aplicație de mobil pe care o pot folosi la accesul în incintă. Depozitele au monitorizare non-stop, acestea fiind supravegheate video.


De asemenea ai accesul se poate cu mașina, duba, sau TIRul, depinde de obiectele transportate către și de la aceste depozite, ceea ce ușurează munca tuturor, fie că sunt clienți sau angajați!. 


„Prietenul la nevoie se cunoaște!” Așa că lui trebuie să îi mulțumesc pentru sfat. A știut exact ce recomandare să-mi facă. Cu siguranță experiența plăcută pe care a avut-o și poate încă o are alături de acești oameni.


Acum e rândul meu să-mi sfătuiesc și ceilalți prieteni faptul că vor avea parte de servicii de calitate.Acesta este lucrul esențial pentru care clienții ar trebui să apeleze la serviciile pe le oferi acestora. Asta a fost exact ceea ce m-a atras și pe mine atunci când am contactat această societate.


Articol scris pentru Competiția SuperBlog - Proba 10 - Self storage - mai mult spațiu pentru o viață fără griji - Sponsor LaDepozit.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!