Primul contact cu lumea cristalelor

 

Până acum ceva timp nu știam prea multe lucruri despre cristale, însă odată cu trecerea anilor am descoperit faptul că există diferite tipuri și în diferite forme și mărimi.

Și tot odată cu trecerea anilor, am descoperit că există cristale compatibile fiecărei zodii în parte, ceea ce m-a surprins și mai mult.

Astfel că m-am decis să aflu cât mai multe detalii despre aceste frumoase bijuterii.

Am descoperit că „un cristal este un corp solid cu formă geometrică regulată. Cristalele au continuat să se metamorfozeze odată cu evoluția planetei. Ele sunt ADN-ul Terrei, amprenta chimică a evoluției. Cristalele sunt depozite în miniatură, conținând arhivele transformărilor de-a lungul milioanelor de ani și deci memoria indelebilă a forțelor puternice care au modelat-o.” Sursa Totul despre Cristale - Judy Hall.

Este evident că nu cunoșteam detalii despre modul în care s-au format, însă frumusețea lor și modul în care pot fi prelucrate nu cred că poate lăsa indiferentă nici o femeie. Ba mai mult, chiar și bărbaților le place felul în care arată.

Acestea pot fi folosite la crearea bijuteriilor cum ar fi inele, mărgele, brățări, medalioane și multe altele.

Cristale care inspiră

Încercând să caut cât mai multe informații despre cristale am descoperit un site despre care nu știam mai nimic, dar care mi-a atras atenția și care oferă o multitudine de informații și o mare diversitate de pietre prețioase cu diverse denumiri și sub diverse forme. Se numește STONEMANIA BIJOU.

Explorând acest site am aflat faptul că fiecărei zodii i se potrivesc cristale naturale brute. Spre exemplu noi, cei născuți în zodia Taur ar trebui să purtăm ca talisman, cuart roz. Această piatră întărește funcțiile inimii și aduce noroc în dragoste. Ei bine, nu sunt eu mare amatoare de a afla horoscopul zilnic, dar culoarea pietrei mă atrage, rozul fiind și culoarea mea preferată. 

În afară de asta, aici am văzut că există 10 cristale care în mod normal ar trebui să mă ajute să am un somn liniștit. Adevărul este că nu știu prea multe informații despre acest domeniu, dar mă bucur de faptul că există oameni care se ocupă să ni le ofere!

Toate aceste cristale fac parte din categoria pietrelor semiprețioase decorative și terapeutice.

Tot pe Stonemania.ro am descoperit faptul că există o gamă impresionantă de pietre semiprețioase. Despre foarte multe dintre acestea nu aveam nici o informație, așa că am rămas plăcut surprinsă frumusețea lor.


Dragă cititorule, dacă pasiunea ta pentru cristale este mult mai puternică decât a mea, ești invitat să vizitezi site-ul Stonemania.ro de unde îți vei putea cumpăra cristalele tale preferate, dar și diferite bijuterii confecționate din acestea. În plus de aici vei putea afla informații utile despre aceste minunății ale naturii.


Chiar și eu, care nu știam foarte multe informații despre cristale, am învățat să le apreciez și să le iubesc, indiferent că sunt prețioase, semiprețioase, sau prelucrate în diferite moduri. Cum spuneam și mai sus, din acestea se pot crea nenumărate bijuterii de o frumusețe uimitoare, pe care mai ales noi, femeile le apreciem și le purtăm cu orice ocazie.


Articol scris pentru Competiția SuperBlog Storytelling - Proba 6 - Primul contact cu lumea cristalelor - Sponsor Stonemania .ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!