Specialiștii HostPrior, alegerea perfectă pentru blogul meu


Am creat acest blog din dorința de a-mi exprima gândurile și de a arăta cât mai multor oameni pasiunea mea pentru fotografie. Am făcut acest lucru pe o platformă gratuită, deoarece la acea vreme mi se părea cea mai accesibilă modalitate de blogging.

Anii au trecut, iar eu am cunoscut prieteni care aveau deja un site profesional prin care țineau legătura cu cititorii, iar acest lucru mi-a stârnit curiozitatea așa că am întrebat cine sunt cei care stau în spatele domeniului pe care îl folosește.

Mi-au povestit faptul că găzduirea web le-a fost oferită de către HostPrior, dar nu am reușit să obțin prea multe detalii așa am dat o căutare pe internet. 

Cu această ocazie am aflat că HostPrior sunt cei care oferă soluții profesionale de găzduire web, dar și asistență pentru site-uri de prezentare, bloguri și afaceri online, ceea ce m-a făcut să-mi doresc din ce în ce mai mult o colaborare cu aceștia.

Atunci când am luat prima dată legătura cu specialiștii HostPrior, am întrebat la ce se referă găzduirea web. Mi s-a răspuns că este vorba despre un serviciu oferit atât companiilor cât și persoanelor fizice, care le permite să își publice un site web, sau în cazul meu, un blog în internet și să-l pună online la dispoziția vizitatorilor.


Îmi doream ca niște specialiși să-mi ofere cele mai bune sfaturi despre găzduirea Wordpress pentru că nu știam foarte multe lucruri despre acest domeniu, în schimb am avut parte de adevărată lecție.

Atunci mi s-a explicat faptul că WordPress este cel mai simplu și popular sistem de management al conținutului de pe piață, aceste fiind oferit în mod gratuit, sub licența GPLv2 și că în statisticile pe care le oferă site-ul oficial WordPress în anul 2019, aproximativ 14.7 % dintre cele mai vizitate site-uri la nivel mondial folosesc platforma și peste 39.5 % dintre site-urile la nivel global folosesc acest sistemul de management al conținutului. Astfel de servere de găzduire au apărut și pe piața autohtonă. Ele oferă soluții dedicate de hosting WordPress, care folosesc servere dedicate, special optimizate pentru a rula codul sursă al site-urilor dar și sisteme avansate de tip cache, care sporesc viteza de încărcare a paginilor web.


Cu această ocazie am aflat și beneficiile pe care le oferă găzduirea Wordpress, aceasta fiind esențială pentru toți proprietarii site-urilor aflate pe platforma Wordpress. Opțiunea oferă găzduire premium pentru blogul meu va avea nevoie de viteză ridicată, performanță ridicată și securitate, dar și accelerare web, precum și teme sau plugin-uri pe placul meu

Am mai aflat că mi se garantează performanță și securitate iar blogul meu va deveni mai rapid, sigur și va fi mereu online. În plus mi se va oferi suport premium la orice oră, fie zi sau noapte precum și backup extern. Totodată, voi beneficia de IP dedicat, certificat SSL.

Cum era normal, am vrut să aflu că mai multe detalii despre acest tip de certificat și mi s-a explicat faptul că acesta reprezintă un standard în materie de securitate. De asemenea aceste este un protocol criptografic cu rolul de securizare a schimbului de informații pe internet. Acesta criptează informațiile așa că ele pot fi descifrate doar de serverul căruia îi sunt adresate garantând ca aceste nu vor fi furate sau modificate.


Sunt foarte mulți termeni despre care știam câteva lucruri, cum ar fi panoul de control care a fost dezvoltat pentru găzduirea web. dar și termeni despre care am aflat din discuțiile cu specialiștii. Unul dintre aceștia este și LiteSpeed, despre care am aflat faptul că este un server web proprietar care a fost construit ca să înlocuiască Apache. 

Specialiștii HostPrior m-au asigurat că îmi pot oferi cele mai bune servicii de găzduire profesională și că mă vor sprijine oricând voi avea nevoie, ceea ce îmi dă curaj să trec la nivelul următor.

Cum spuneam la început, blogul meu se află pe o platformă gratuită însă aceasta este controlată de către tehnologie, însă știu că aceasta poate crea diferite neplăceri , mai mult de atât se poate bloca site-ul și poate interveni pierderea întregului conținut. De aceea găzduirea HostPrior poate fi alegerea potrivită deoarece oferă asistență umană dedicată fiecărui site în parte.

Sursă foto: Pexels

Toate aplicațiile sunt găzduite pe echipamente de ultimă generație și optimizate corespunzător,acesta fiind principalul avantaj de care poate beneficia orice utilizator care își dorește un lucru de calitate 

Scopul HostPrior este acela de a face o prezență web de succes pentru oricine prin soluții scalabile și asistență specializată. Așadar poate fi șansa mea de dezvoltare a acestui blog deoarece îmi doresc ca din ce în ce mai mulți cititori să mă cunoască și să-mi aprecieze munca. Performanţã, securitate și flexibilitate este motto-ul care descrie perfect această companie.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2023 - Sponsr HostPrior.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!