Igiena spațiilor publice, importantă pentru Medicale Shop


Am fost acum ceva timp la salonul de înfrumusețare de lângă blocul în care locuiesc, însă din păcate condițiile în care își desfășoară activitatea angajații nu erau propice unui asemenea loc așa că am luat hotărârea să îmbunătățesc situația.

Era cel mai cunoscut salon din oraș, însă clienții se declarau din ce în ce mai nemulțumiți de igiena precară și mirosul insuportabil de la toaletă și nu numai. Din această cauză majoritatea au renunțat să mai frecventeze locul, preferând saloanele din orașele alăturate.

Am vorbit cu managerul și i-am arătat toate recenziile negative pe care le-au lăsat pe internet cei care trecuseră pragul salonului până în acel moment și i-am spus că trebuie să se schimbăm ceva, altfel va pierde afacerea.

Atunci am început să caut diferite soluții pentru a îmbunătăți situația din punct de vedere al igienei, dar cum nimeni nu ne dădea o soluție viabilă și ușor de pus în practică am căutat pe Google o companie care să ne ofere consumabile medicale de înaltă calitate pentru că orice unitate, fie alimentară, industrială, medicală, sau îngrijire corporală are nevoie de așa ceva.

Sursă foto: Pexels

Printre numeroasele companii descoperite se numără și Adar Unic Solutions, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu și care deține un magazin virtual dedicat în exclusivitate comercializării produselor medicale către companii și instituții, magazinul numindu-se Medicale Shop.

I-am arătat și domnului manager, spunându-i că mi se pare cea mai potrivită alegere. I-am lăsat timp să studieze ofertele și să facă o selecția a consumabilelor de care avea nevoie, iar când va fi nevoie îl voi ajuta cu mare plăcere.

După câteva zile, domnul a venit la mine și mi-a arătat lista pe care o făcuse. Primele pe acea listă erau mănușile din latex de unică folosință care în general le utilizau lucrătorii în domeniul medical, însă acestea erau utile și celor care se ocupau de curățenie.

Nu am uitat nici de dezinfectanții, deoarece încăperile aveau nevoie urgentă de curățenie generală. Am adăugat în coșul de cumpărături alcool medicinal, dezinfectant pentru mâini și instrumentar, pentru a nu contribui la răspândirea bacteriilor de la un client la altul, dezinfectant pentru suprafețe, care atunci când sunt aplicați cu regularitate contribuie la o igienă optimă.


Sursă foto: https://www.medicale-shop.ro/

Pe aceeași listă se aflau și consumabile din hârtie. Aveam nevoie de role de hârtie din celuloză pură pentru că este de foarte bună calitate, pe care viitorii clienți și nu doar ei să le poată utiliza ori de câte ori pășesc în interiorul clădirii.

Nu în ultimul rând am adăugat pe lista din coșul de cumpărături niște covorașe antibacteriene pentru că ne doream ca cei care frecventau salonul să nu aducă în interior tot felul de paraziți.

După ce a fost dezinfectat și igienizat corespunzător, salonul era din nou pregătit să-și întâmpine angajații și noii clienți, oferindu-le acestora condiții decente care să-i facă să se simtă protejați în momentu în care pătrundeau în incinta acestuia.

Următorul pas a fost crearea unor pagini în social media pentru a atrage clienții. Am organizat concursuri prin intermediul cărora ofeream servicii gratuite sau reduceri celor care reușeau să convingă cât mai mulți oameni de faptul că ne desfășurăm activitatea în cele mai bune condiții din punct de vedere sanitar.


Sursă foto: https://www.medicale-shop.ro/

Dacă la început reușeam cu greu să atragem clienți, cu timpul salonul a recâștigat prestigiul pe care îl avea în urmă cu mulți ani, managerul fiind foarte mulțumit de evoluția în bine a salonului, iar eu eram fericită că am putut ajuta la îmbunătățirea condițiilor sanitare în care își desfășura activitatea. Drept mulțumire am decis să mă ocup în continuare de promovarea online și atragerea cât mai multor clienți.

Pentru mine igiena spațiilor pe care le frecventez este cel mai important aspect de care țin cont. Dintotdeauna am apreciat curățenia, indiferent că era vorba de unități medicale, unități alimentare, sau saloane de înfrumusețare.

Ultimii ani m-au învățat că igiena este primordială în prevenirea îmbolnăvirii. Spun acest lucru din perspectiva unei persoane care de foarte mulți ani frecventează unitățile medicale din cauza unor probleme de sănătate.

Sunt o persoană care nu-și dorește ca atunci când merge în anumite spații să fie pusă în fața unor situații neplăcute, însă de multe ori acest lucru nu este imposibil. Oamenii au înțeles că sănătatea este cel mai de preț lucru.

Un spațiu igienizat cu regularitate aduce beneficii atât clienților, cât și prestatorilor de servicii. Dacă faci curat în fiecare zi, poți împiedica răspândirea bacteriilor și a virusurilor, protejându-te pe tine, dar și pe cei din jurul tău.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2023.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!