Invitație la film!


De micuță îmi plăcea să mă uit la filme. Și deși exista o sală de cinema, mergeam foarte rar deoarece nu aveam posibilitatea de a face acest lucru, iar asta din cauza faptului că primii zece ani ai copilăriei mele au fost profund marcați de comunism.

În acea perioadă tot universul meu era un televizor alb-negru la care mă puteam uita doar trei ore pe zi, ceea ce mi se părea foarte puțin, dar asta era situația acelor ani.

De filme aveam parte doar la sfârșitul săptămânii când se difuzau doar filme și seriale românești. Cel mai longeviv dintre acestea și de care îmi amintesc cu plăcere este „Toate pânzele sus", care mi-a marcat copilăria.

Filme, seriale și desene animate care mi-au marcat viața!

Odată cu trecerea anilor, am descoperit cu adevărat ce înseamnă cu adevărat și ce se simte atunci când mergi într-o sală de cinematograf.

În mod evident copii fiind, îmi plăceau foarte mult desenele animate. Urmăream cu mare interes eterna joacă de-a șoarecele și pisica din „Tom și Jerry”, sau eroii planetei din „Captain Planet”, dar și fetița cu părul bălai și codițe din ”Sailor Moon”.

La începutul anilor 90, mă uităm împreună cu părinții la seriale și filme în vogă în acele timpuri, cum ar fi „Dallas”, sau „Dosarele X”. Fiind genul de persoană care apreciază printre altele și serialele de comedie, nu am ratat nici un episod din „Friends”, unul dintre cele mai apreciate și urmărite seriale de comedie din lume. Nici„Familia Bundy" nu mi-a fost indiferent. De fiecare dată când era difuzat, ne strângem în fața televizorului și ne amuzam copios la glumele și pățaniile prin care treceau membrii protagoniștii în fiecare episod. 

În ultimii ani am fost împreună cu prietenii și familia la proiecția multor filme, printre care se numără „ Moromeții”, „Green Book”, sau „The Lost City”.

Însă, datorită faptului că am o cățelușă pe care o iubesc foarte mult mă uit cu mare plăcere și la filmele care au în prim plan câinii, iar „A dog's Purpose” și „A Dog's Journey”, au fost două dintre filmele al căror subiect mi-a întărit și mai mult convingerea că animalele când iubesc, fac din suflet și pentru totdeauna.

Sursă foto: InterComFilm


Cu cei dragi la un film!

Și pentru tot veni vorba de copilărie și animale, am auzit că în apropierea Sărbătorilor de iarnă, va avea loc premiera unui film pentru întreaga familie, așa că m-am gândit că ar fi ocazia perfectă să-mi invit părinții, fratele și cumnata la cinema.

Astfel, am căutat filmul perfect la care fiecare dintre noi să se poată relaxa și distra în același timp. În multitudinea de titluri, a fost unul care mi-a stârnit interesul mai ales datorită subiectului abordat. Filmul se numește  „Lilu Lilu Crocodilu'” și îi are în distribuție actori de renume precum Javier Bardem, Shawn Mendes, Constance Wu, sau Winslow Fegley.

Sunetul filmului va fi de excepție, Dolby Atmos permițând spectatorilor să distingă cu claritate efectele sonore.

De asemenea, filmul va rula subtitrat și dublat în limba română, pentru a acoperi toate categoriile de vârstă, de la cei mai mici, la cei mai în vârstă.

Acest film este prezentat în România de către InterComFilm Distributions, a luat ființă în anul 2000 și are ca obiect de activitate distribuția filmelor de cinema, în prezent fiind compania fiind licențiată Sony Pictures, devenind numărul unu pe piața filmelor din România.

Așadar, dacă îți plac filmele de animație, sau ai un pitic care iubește acest gen de filme, uite un motiv de a merge la cinema și de a te relaxa și petrece timp de calitate alături de cei dragi.

Articol scris pentru Competiția SuperBlog 2022 -Proba 22 - De la filmele copilăriei la distracția în familie de astăzi, la cinema - Sponsor InterComFilm.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!