Un somn odihnitor la 19° în dormitor

 

Până în urmă cu câțiva ani nu știam nimic despre felul în care

dorm și nici nu înțelegeam de ce uneori dormeam foarte bine, alteori nu.

Într-o zi am văzut pe Youtube o recenzie pentru un dispozitiv care printre altele monitoriza și  somnul. Abia după ce mi-am cumpărat o astfel de brățară, căci despre așa ceva era vorba, am înțeles foarte multe lucruri despre somn și stadiile sale.

Odată cu trecerea anilor am constatat faptul că va trebui să-mi îmbunătățesc somnul de noapte deoarece acesta este foarte important pentru organismul meu. Cu această ocazie am aflat că un somn de calitate îmbunătățește sistemul imunitar, inima și memoria, am o dispoziție bună și multe alte lucruri de care corpul uman are mare nevoie.

Căutând mai multe detalii despre somn, am aflat că există specialiști care se ocupă cu studiul somnului. Cu siguranță foarte puțini dintre noi am auzit de somnologie. Ei bine, căutând mai multe detalii, am aflat faptul că este o știință care se ocupă cu studiul științific al somnului, iar medicii specializați în acest domeniu, se ocupă cu diagnosticarea și tratarea disfunctiilor și bolilor somnului

Sunt foarte multe lucruri interesante de aflat despre somn, iar unul dintre acestea are mare legătură cu temperatura din camera în care dorm care în mod normal ar trebuii să fie între 16 și 19 grade, dar pentru că am o mare problemă cu frigul, în camera mea sunt mereu peste 20 grade.

De aceea, m-am gândit că ar trebui să-mi procur produse pentru a-mi facilita un somn cât mai odihnitor.

Astfel am descoperit existența unui producător care confecționează produse din lână. Numele acestuia este Confort Merino, iar principala componentă a produselor fabricate de către aceștia este lâna merinos.

Poate vă întrebați, de ce am ales tocmai aceste produse? Ei bine, am aflat că sunt 100% naturale, durabile, confortabile și întotdeauna realizate cu grijă și dragoste și mai presus de orice, sunt fabricate în România.

Produsele noastre sunt lucrate manual în fabrica proprie din Piatra Neamț, folosind lânã de la fermieri din sudul și sud-estul Europei, inclusiv România, ce respectã cele mai înalte standarde în creşterea și îngrijirea animalelor. Înainte de a cumpăra produse cu lână naturală, îți recomandãm sã verifici unde au fost fãcute acele produse.” Sursă Youtube Confort Merino.






                                  Sursă foto Confort Merino

Am constatat că au pilote din lână pentru toate cele patru anotimpuri și inclusiv pentru cei friguroși, așa cum sunt eu.

Și pentru că am spus că nu suport frigul mă gândeam că mi-ar fi utilă o plapumă din lână care să-mi încălzească trupul atunci când afară este ger, iar eu stau în pat sorbind dintr-o cană cu ceai cald și uitându-mă la televizor.

Pentru un confort sporit, mi-ar fi utilă și o pernă din lână, pe care să-mi sprijin capul și care aș dormi ca un bebeluș.

Și uite așa camera mea camera mea va fi dotată cu unele dintre cele mai bune produse din lână merinos, care fac parte din noua colecție Confort Lana, despre care am aflat că „are performanțe mult îmbunătățite datorită modului de prelucrare și prin dispunerea fibrei 3Direcții.” Mai multe detalii despre modul de fabricare putem afla accesând acest link https://www.confortmerino.ro/blog/articole-despre-lana/confort-lana-noua-colec%C8%9Bie-confort-merino

Așadar, pot spune cu siguranță că gama de produse realizate de către cei de la Confort Merino, care oferă confort și calitate înaltă.

Cât despre dormitul la temperatura de 19 grade, nu știu dacă eu voi putea face acest lucru vreodată, asta și din cauza unor probleme de sănătate. Însă voi, cei care puteți face acest lucru,  vă sfătuiesc să puneți în practică sfaturile specialiștilor.

Articol scris prntru Competiția SuperBlog Storytelling pentru Proba 2 - Un somn odihnitor la 19° în dormitor cu Confort Merino.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!