Strigăt pentru ajutor


Dintotdeauna mi-a făcut mare plăcere să folosesc produse pentru îngrijirea tenului, deoarece consider că acestea trebuie să ocupe un loc foarte important în rutina de îngrijire a oricărei femei care se respectă. Folosesc cremele hidratante, atât cele de zi, cât și cremele de seaă.În camera mea am mereu la îndemână o sticlă cu apă micelară pe care o utilizez în fiecare seară înainte de culcare, iar acest lucru îmi oferă o stare foarte bună, deoarece am tenul gras.


Dar pentru că voiam să încerc ceva nou, care să fie adaptat tenului meu, am început să caut pe internetul ăsta mare produsele care să-mi ofere exact ceea ce am nevoie.


Astfel, după o lungă perioadă și  să pentru că se apropie sezonul rece, iar tenul meu strigă deja după ajutor de specialitate mi-am îndreptat atenția către niște oameni despre care nu știam nimic, dar care mi-au inspirat încredere.


Este vorba despre Allurene, care îmi doresc să devină noua mea prietenă și ale cărei produse de îngrijire a tenului în sezonul rece să mă ajute cu cele mai eficiente soluții și sfaturi ca să depășesc cu brio perioada ce urmează.


Allurene, o prietenie pe termen îndelungat!


Astfel, ținând cont de faptul că tenul meu are mare nevoie de îngrijire pe termen lung, am ales Apa micelară Allurene – Refresh me nicely, care curăță delicat tenul, lăsându-l catifelat și hidratat oferindu-i o senzație de prospețime datorită texturii sale ușoare.


Pentru a completa rutina de demachiere, pielea mea va avea nevoie cu siguranță și de Laptele demachiant Allurene – Uncover my beauty, care conține ulei de migdale și ceramide care curăță tenul de impuritățile de peste zi, lăsându-l tonifiat și fortifiat. Acesta are rol hidratant, de lungă durată, rămânând curat și vitaminizat.

Pentru că și dimineața e nevoie de un refresh, Crema contur ochi Allurene – Open my eyes, este cea mai bună soluție. Aceasta are rolul de restaurare a pierderii de apă transdermice, pielea fiind vizibil întinerită. De asemenea reduce ridurile, protejează zona sensibilă din jurul ochilor, tenul rămânând catifelat și hidratat.

Știu că pentru îngrijirea pielii este nevoie și de creme pentru curățarea acesteia. Așa că, Crema hidratantă Allurene – My BFF, destinată pielii feței și gâtului, potrivită tuturor tipurilor de ten, care conține acid hialuronic și HYDROTENSYL și hidratează pielea timp îndelungat, asigurând totodată respirația celulară optimă. Este cea mai potrivită cremă de zi pe care o voi utiliza pentru protejarea pielii în sezonul rece.

Cunosc foarte multe persoane care îmi spun faptul că arăt mai tânără decât vârsta pe care o am, însă știu că odată cu trecerea timpului pielea mea va necesita o atenție deosebită. Pentru a mi-o menține mereu tânără, voi folosi Crema antirid Allurene – Hey, young lady, care oferă foarte multe beneficii. Cele mai importante sunt restaurarea supleții și elasticității  pielii, stimularea regenerării celulelor, prevenirea îmbătrânirii  premature a acesteia, lăsând-o vizibil mai întinerită și mai luminoasă. Toate acestea îmi vor da o stare mai bună odată cu trecerea anilor.


Sursă foto Allurene.ro

De asemenea, de pe blog am aflat foarte multe lucuri interesante despre toată gama de produse, sfaturi de îngrijire a tenului în diferite perioade ale zilei, ba chiar și sfaturi pentru pregătirea tenului pentru petreceri, valabile în special domnișoarelor și doamnelor care participă la astfel de evenimente. Tot aici am aflat care sunt cele cinci secrete pentru îngrijirea pielii.

Și uite așa după trecerea sezonului rece, tenul meu îmi va mulțumi pentru faptul că am ales produsele potrivite ca să trecem cu bine această iarna!

Mulțumesc Allurene!

Articol scris pentru Competiția SuperBlog - Proba 8 - Ce ar spune tenul tău dacă ar vorbi? Cum ți-ar cere să-l îngrijești în sezonul rece? - Strigăt de ajutor - Sponsor Allurene.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!