2021


 Mai sunt câteva zile și se încheie anul 2021, un an plin de dificultăți di cauza pandemiei de COVID-19.

Însă, pentru mine a fost cel mai interesant și frumos an deoarece am avut parte de lucruri și întâmplări ce nu credeam vreodată că mi se vor întâmpla.

Totul a început cu ideea Iulianei Negoiță de a depune un proiect pentru obținerea unei finanțări prin intermediul programului Start ONG sponsorizat de către Kaufland România, pentru realizarea unei hărți a orașului Focșani în care să fie incluse instituțiile publice locale, spațiul public și a spațiile comerciale accesibilizate, parțial accesibilizate și neaccesibilizate. Acesta se numește Harta Accesibilizării Orașului Focșani și și-a propus să vine în sprijinul persoanelor cu mobilitate redusă, a celor în vârstă și a mamelor ce transportă copii mici, atât din Focșani, cât și din județul Vrancea. Proiectul a fost pus în practică de noi, cei care facem parte din Grupul Civic Dizabil.Eu Vrancea și a necesitat zeci de ore de muncă de teren, în care Răzvan și Gabriel, împreună cu inimoșii voluntari care ne-au ajutat în denersul nostru au evaluat sute de obiective, dar și sute de ore petrecute în fața calculatoarelor pentru documentare și realizarea hărții online.

Pentru mine anul acesta a adus și o premieră. A fost anul în care am pntrat pentru prima dată în contat cu autoritățile locale, dar și cel în care am rostit primul meu mini discurs în public, la care am avut emoții mari.

Afost anul încare am învățat ce să lucrez în ehipă, ce înseamnă să fiu voluntar al unei cauze în care cred cu adevărat, să-i prețuiesc pe cei din jur, să le înțeleg nevoile și să le respect deciziile.

Simt că m-am maturizat. iar tot ceea ce s-a întâmplat în acest an a contribuit din plin la acest lucru. E mai mult decât îmi doream, mai mult decât visam, dar asta nu mă împiedică să visez în continuare, să lupt pentru ceea ce-mi doresc.

Tot anul acesta am cunoscut oameni noi, care gândesc la fel ca mine, iar cu ceilalți am întemeiat o relație de prietenie mult mai solidă, asta chiar dacă anul acesta (la fel ca și precedentul) am comunicat mai mult online.

Per total, a fost cel mai frumos și productiv an pe care l-am avut!

De la 2022, îmi dorescca împreună cu grupul din care fac parte să continuăm lupta pe care am început-o în urmă cu câțiva ani pentru bunăstarea noastră persoanele cu mobilitate redusă și nu numai. Iar pentru mine. să fiu sănătoasă, să-i am aproape pe cei dragi (familie și prieteni).

Cam atât din partea mea pe anul acesta! Ne vedem aici în 2022.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!

Salina Târgu Ocna, Județul Bacău