Tehnologia din casa mea!


 Aventura mea în lumea tehnologiei a început în anul 1998, atunci când tatăl meu a cumpărat primul calculator. La acea vreme nu știam nimic despre acest lucru. 


Nu știam ce e aceea o placă video, o placă de bază, audio, sau memorie. Despre Hard Disc Drive, nici atât.


La acea vreme tata cumpărase și cărți pentru ca eu și fratele meu să învățăm. Credeți că le-am răsfoit vreun pic? Ei bine, nici vorbă de așa ceva!


Am învățat puțin câte puțin. Fratele meu făcând practică, iar eu am furat de la el stând în genunchi lângă scaunul lui.


Cu timpul am învățat cum să folosesc calculatorul, să scriu în Word, să salvez fișierele pe celebrele floppy disk-uri și multe altele.


Pe vremea aceea ne conectăm la internet doar prin dial-up, iar acest lucru îl puteam face doar seara, deoarece era mai ieftin.


Cu timpul, am avansat, iar componentele PC-ului nostru erau tot mai performante, iar noi din ce în ce mai buni în acest domeniu.


Între timp și conexiunea la internet s-a schimbat, trecusem la cel prin cablu, astfel încât încetul cu încetul am făcut și noi același lucru.


Odată cu plecarea fratelui meu de acasă, calculatorul era în totalitate al meu. Pentru că nu mai era nimeni nonstop să mă ajute, am învățat singură să-mi instalez programele de care aveam nevoie.


În prezent pot spune, că mă descurc destul de bine.


Evoluția mea i se datorează în bună măsură și tatălui meu, care fiind pasionat de electronică, mi-a facilitat accesul spre tehnologie. Când eram copil îmi plăcea sa petrec timpul alături de dânsul, în timp ce repara televizoare, sau alte tipuri de produse electronice.


Datorită dânsului am avut acces și la unele dintre cele mai performante telefoane mobile, sau smartphone-uri. Am deprins foarte repede tainele acestora, așa încât pasiunea s-a transmis mai departe.


Cu timpul, datorită smartphone-ului am descoperit că devin pasionată și de fotografie.


Astfel, acum câțiva ani, am decis să evadez de pe rețelele sociale și să-mi creez un spațiu am meu unde să arăt ceea ce pot face. Adică acest blog.


Așadar, ca să-mi dezvolt creativitate, în afară de blog am început să creez conținut și pentru canalul meu de youtube.


Nu sunt pasionată de gaming, însă îmi place să urmăresc evoluția celor din jur în acest domeniu.


Marile mele pasiuni sunt sportul și călătoriile, iar pentru acest lucru am decis să apelez la ajutorul celor de la Spacer, unde pot găsi tot ceea ce am nevoie.


Spacer a luat ființă în anul 2012 și își propune să creeze tehnologic prin echipamentele electronice și IT, livrate în casa fiecăruia dintre noi. Pe scurt, ei aduc tehnologia la tine acasă.


Cu această am descoperit că au o gamă largă de produse, printre acestea aflându-se variate modele de periferice PC, carcase Spacer, componente PC, boxe, rucsacuri, accesorii PC, o varietate de genți, mouse, mouse pad-uri foarte drăguțe cooling pad-uri pentru toată gama de laptopuri și mult alte produse utile casei mele, telefonului din dotare, dar și laptopului/calculatorului meu.









Sursă foto spacer.ro


Cu siguranță voi comandă produsele vândute de ei atunci când voi avea nevoie și vă sfătuiesc și pe voi să faceți acest lucru!.


Aceasta este pe scurt povestea vieții mele, în care tehnologia a fost și încă este prezentă sub toate formele.


Articol scris pentru Competiția SuperBlog Storytelling, pentru Proba 3 - Cum m-a ajutat tehnologia să devin creativă? Incursiune în lumea Spacer - Tehnologia din casa mea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică

HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!