HotelRunner ajutorul de nădejde al pensiunii noastre!


După ce am finalizat construcția pensiunii accesibilizata special pentru persoanele cu dizabilități, ne-am gândit că ar fi timpul să creăm un site și pagină pe social media unde clienții puteau să-și rezerve camerele mult dorita.

Însă timpul trecea, iar noi nu eram foarte mulțumiți de felul cum decurgeau lucrurile. Am căutat tot felul de metode prin care să îmbunătățim situația, dar nu prea reușeam. Orice am fi încercat nu se întrevedea nici o soluție.

Am întrebat foarte multe persoane dacă știau vreo platformă care ne putea ușura gestionarea rezervărilor, dar și comunicarea cât mai eficientă cu clienții. Incercasem deja mai multe opțiuni însă nemulțumirile continuau.

Între timp, eu am început să caut pe internet platforme care să ne ofere ajutorul de care aveam nevoie urgent. Când începusem să ne pierdem speranța, am descoperit Platforma HotelRunner despre care am aflat că a fost înființată acum aproximativ 10 ani de către doi foști manageri IBM, care au constatat faptul că este necesară crearea unei platformă deoarece în acea perioadă marea majoritate a unităților de cazare și agenții de turism din lume își desfășurau activitatea offline, în timp ce industria de turism online era era foarte fragmentată. Platforma și-a propus să aducă împreună toți operatorii din industria ospitalității, prin asigurare managemantului vânzărilor, dar și a distribuției online a tuturor proprietăților, fie că erau hoteluri individuale, lanțuri, pensiuni, vile și business to business.


Le-am povestit și prietenilor despre această platformă, singura lor întrebare fiind legată de beneficiile pe care le oferă aceasta. Le-am povestit că prin intermediul HotelRunner putem crește gradul de ocupare și a veniturilor obținute. Cu cât industria ospitalității era mai mare, cu atât mai bine noi ne puteam gestiona pensiunea resursele și implicit puteam crește proporțional serviciile pe care le ofeream oaspeților.

Un alt beneficiu făcea referire la Îmbunătățirea relațiilor cu clienții, ceea ce la momentul respectiv ni se părea a fi cel mai important obiectiv, la fel ca și gestionarea operațiunilor de zi cu zi. De asemenea puteam salva timp prin automatizare anumite procese, oferindu-ne oportunitatea de a ne concentra pe partea operațională a afacerii și implicit a creșterii calității serviciilor oferite turiștilor. Nu în ultimul rând, Include site-ul web, motorul de rezervare, managerul de canal, dar și alte funcții.

Știind faptul că eu am mai multă experiență în ce privește tehnologia s-a luat decizia de a mă ocupa de întreaga operațiune de înscriere a pensiunii pe platformă. Primul pas a fost crearea unui site web pe platformă, apoi sincronizarea numărul camerelor cu cel trecut pe website pe care îl dețineam deja, în așa fel că sistemul de rezervari al hotelurilor și pensiunilor să coincidă.

Odată cu crearea site-ului aveam posibilitatea de a accepta rezervările și plățile în mediul online, ceea ce ne ușura munca. HotelRunner ne-a oferit un site web prietenos și cu dispozitivele mobile și un panou de control foarte ușor de utilizat și găzduire securizată. Am personalizat designul site-ului, alegând un șablon pe placul tuturor, am încărcat logo-ul pensiunii, adăugând apoi conținut.

HotelRunner ne-a ajutat foarte mult la dezvoltarea pensiunii deoarece în timp ce se ocupă de toate lucrurile tehnice, noi ne concentram pe dezvoltarea micuței noastre afaceri. atât online, cât și fizic. Putem spune cu siguranță că site-ul pensiunii poate fi considerat un canal important de vânzare directă, dar și o sursă accesibilă de informare a potențialilor clienți.

Prin intermediul acestei platforme putem accepta rezervări directe, clienții având posibilitatea de a efectua plățile online de pe site-ul nostru cu foarte mare ușurință, menținând încă de la început relațiile cu clienții, transformându-i pe aceștia din vizitatori în viitori oaspeți.


Cu această ocazie am aflat că aveam posibilitatea de a adăuga un motor de rezervare către site-ul web al pensiunii, introducându-l în catalogul HotelRunner care afișează tarifele și disponibilitatea camerelor în timp real, având posibilitatea de a integra mai multe sisteme de plată rapidă, sigură și fluidă atât pentru noi cât și pentru oaspeți.

Motor de rezervări hoteliere, motor de rezervări/sistem/widget/buton sunt denumirile date software-ului care permite rezervarea online și în siguranță a camerelor prin intermediul site-ului propriu al pensiunii. Pentru a simplifica și mai mult, potențialul oaspete care ne vizitează site-ul va întâlni un asemenea motor de căutare direct pe acesta în loc să sune pentru a cere informații despre tipul de cameră.

Prin intermediul acestei platforme avem acces la sistemul Customer Relation Management prin intermediul căruia putem trimite e-mailul de bun venit oaspeților noștri, dar și informațiile referitoare la pensiune înainte de vizita lor. În acestea prezentăm facilitățile oferite, orele meselor sau programul all inclusive, programele de divertisment disponibile și toate celelalte informații de care au nevoie pe tot parcursul șederii.


Tot de pe HotelRunner am aflat că putem gestiona camerele puse la vânzare cu foarte mare ușurință prin conectivitate bidirecțională cu ajutorul managerului de canal care ne ajută să maximizăm veniturile, să economisim timp prin gestionarea diverselor platforme online și motoarele de căutare de pe o singură platformă, actualizări instantanee ale catalogului camerelor și tarifelor precum și disponibilitatea acestora pe toate canalele, operațiuni mobile prin gestionare fiecărui pas.

HotelRunner oferă tehnologie și servicii certificate, prin încheierea unor parteneriate cu foarte multe companii. Printre acestea Booking.com, Elite, Connectivity Partner Expedia, Innovative Supplier Agoda, Oracle Gold Partner, Google Hotel Ads Partner autorizat și partener strategic Hotelbeds.

Platforma ne-a ajutat să dezvoltăm un management pentru hoteluri și pensiuni prin creșterea eficienței echipei, timp petrecut în compania oaspeților noștri așa încât aceștia vor fi mai mult decât un număr de rezervări și un sistem de management al proprietății complet integrat.

Sistemul de management al proprietății (PMS) este un software sau o platformă pentru unitățile din domeniul ospitalității, care permite acestora să-și eficientizeze în întregime operațiunile, de la recepție la cele de casierie, dar și în relațiile cu oaspeții.


HotelRunner s-a dovedit a fi cel mai bun ajutor în dezvoltarea micuței noastre pensiuni, ceea ce ne face să credem că a fost cea mai potrivită alegere. Suntem fericiți când vedem că oaspeții noștri apreciază eforturile noastre de a le facilita servicii de calitate, începând cu momentul rezervării camerelor și până la încheierea sejurului.

Articol scris pentru Competiția Spring SuperBlog 2023.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rezervația Naturală Focul Viu, Andreiașu de Jos, Județul Vrancea

Tur Cultural de Sânziene în Vrancea arhaică